Távol álljon tőlem, hogy alkoholt reklámozzak, de amikor meghallottam ezt a reklámot a rádióban, rögtön felkaptam a fejem és valahogy megmelegedett tőle a szívem – és nem csak azért, mert Soproni. :)
A már-már hungarikumnak minősülő pesszimizmus mindenhol körülvesz minket, és azt hiszem, szinte mindenki átélte már azt, hogy bizony, “innen jöttünk”, ezt tanultuk, ilyen a természetünk, ilyenek a mintáink. De ez még nem azt jelenti, hogy erre is tartunk!
Mindjárt itt a Karácsony, extra hosszú munkaszünettel, úgyhogy biztosan lesz egy kis időnk szusszanni, magunkra is figyelni, és az új év előtt átgondolni: merre is tartunk, vagy merre szeretnénk tartani?
Mikor a profi marketinges találkozik az igaz témával és a szép üzenettel ^.^ Nekem is nagyon tetszik :)
:)
Én ma láttam először a tévében, és meglepődtem a végén, hogy sört reklámoznak :P
Én csak azért nem, mert amikor először hallottam, csak a végére kaptam fel a fejem, amikor azt mondták, hogy Soproni, emelem poharam. :) :)
Tetszik, és még jobb lett volna egy magyar nyelvű dal a háttérben…
Lehet, hogy elvonta volna a figyelmet a szövegről, bár biztos lehetett volna úgy szerkeszteni, ehhez nem igazán értek… A magyarok közül most Mohamed Fatima Ragyog a szívem c. dala mosolyogtat meg mindig, ha hallom a rádióban. :)